عشق من.....


عاشق ترین عاشق

عشق من چشم تو رویای منه

یه باغه روشنه

عشق من...دنیای من...

به تو دل بسته فردای من...

عشق من...عطر تو عطر خونمه

باغ و بارونمه

حس تو...تا با منه...

تو نگاهم دنیا روشنه

تو که با من باشی زندگی مثل رویامه

آغوشه تو دنیامه

دیگه بودن با تو هر نفس خواب و رویامه

تا دستت تو دستامه...

من با فکر تو تو قلب آتیشم دریا میشم

تو قلب خودم حس میکنم با تو زیبا میشم

تو تا با منی هر شب تو آغوشت پیدا میشم

عشق من ...عکس تو زیبا ترین

تصویر رویائیه...

چشم توزیباییه...

یه غروبه تماشاییه...

تو که با من باشی زندگی مثل  رویامه

آغوشه تو دنیامه...

دیگه بودن با تو هر نفس خواب و رویامه

تا دستت تو دستامه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 / 5 / 1389برچسب:,ساعتتوسط سعید | |